4×4
Image default
Green Pick-up Stiri

Tesla Cybertruck ar putea să ofere o autonomie de 560 de kilometri

Tesla Cybertruck, controversatul pick-up electric al lui Elon Musk, ar urma să ofere în momentul lansării o autonomie de aproximativ 560 de kilometri.

Ulterior, camioneta cu emisii zero ar putea primi și o versiune cu o autonomie mai mare.

Tesla Cybertruck ar putea avea patru versiuni de propulsie

Tesla

În urmă cu câteva zile, Tesla a anunțat că a construit primul Cybertruck de serie. Americanii nu au dezvăluit, însă, nici un fel de informații tehnice referitoare la modelul electric.

Acum, însă, a apărut prima astfel de informație. Aceasta nu este una oficială, dar a fost oferită de o sursă apropiată mărcii americane. Este vorba despre un client Tesla, cunoscut în mediul online sub porecla de Bearded Tesla.

Acesta a anunțat pe contul personal de Twitter că viitorul Cybertruck de producție ar urma să ofere o autonomie de 563 de kilometri. El spune că informația a obținut-o în urma unei discuții private pe care ar fi avut-o cu trei persoane importante din cadrul companiei de peste Ocean.

Dacă informația se va dovedi reală, va fi mult sub cei 998 de kilometri anunțati de Tesla în 2019, la dezvăluirea conceptului.

În urmă cu patru ani, pe site-ul producătorului de vehicule electrice din Austin spunea că pick-up-ul va veni pe piață în patru opțiuni de propulsie, și anume:

  • Versiune cu tracțiune spate cu un singur motor și autonomie de 402 km;
  • Versiune cu tracțiune integrală dual-motor și autonomie de 483 km;
  • Versiune cu trei motoare AWD și autonomie de 804 km;
  • Versiune cu patru motoare AWD și autonomie de 998 km.

Primele exemplare de serie Cybertruck vor fi produse în acest an. Producția în masă a camionetei cu emisii zero va demara abia în 2024.

Sursa: InsideEVs

Related posts

Audi Q8 facelift: prima imagine oficială. Debutul a fost fixat pentru 5 septembrie

Mihai Morcovescu

Viitorul Ford+ sună bine

Filip Sîrbu

Alfa Romeo a publicat un teaser misterios, care dă startul unei noi ere în istoria mărcii

Mihai Morcovescu

Leave a Comment