Producătorul chinez de automobile Chery a lansat o nouă marcă dedicată exclusiv camionetelor, denumită Himla.
Noul brand și-a făcut debutul oficial la Salonul Auto de la Shanghai, unde și-a prezentat și primul model.
Chery va lansa noul pick-up Himla și pe piețele din Europa

Strategia Himla vizează dezvoltarea de pick-up-uri compacte, medii și mari. Primul dintre acestea se încadrează în a doua categorie și își propune să concureze cu modele consacrate de pe acest segment.
La prima vedere, camioneta asiatică este aproape identică cu conceptul KP11, dezvăluit în octombrie 2024. Aceasta adoptă un look modern, cu o grilă frontală uriașă, lumini de zi subțiri și faruri dispuse pe două niveluri.
Sigla Chery apare pe grilă, în timp ce logo-ul Himla, probabil inspirată din Himalaya, a fost poziționat pe hayon. Modelul a primit, de asemenea, și protecții suplimentare pentru bara din față, aripi și praguri, în timp ce jantele sunt echipate cu anvelope off-road. Bena pare să fie la fel de mare cu cele de pe alte camionete de dimensiuni medii.





La interior, noul pick-up Himla vine cu un tablou de bord complet digital și cu un ecran multimedia similar cu cele de pe modelele Tesla. Specificațiile tehnice nu au fost încă dezvăluite. Totuși, este de așteptat ca gama de motorizări să cuprindă versiuni pe benzină, motorină și, posibil, electrificate.
Himla nu va rămâne un brand destinat exclusiv Chinei, ci va debuta și pe piețele din Europa. Principalii rivali ai camionetei chineze vor fi Toyota Hilux, Ford Ranger, KIA Tasman, Volkswagen Amarok, Nissan Navara, Isuzu D-Max și Mazda BT-50.