4×4
Image default
Green Stiri SUV

Mitsubishi a publicat un teaser cu un viitor SUV electric. Debutul, în 2025

Constructorul japonez de automobile Mitsubishi a anunțat că va lansa două noi modele, care vor fi destinate exclusiv pieței din Europa.

Primul dintre acestea va fi un SUV electric, care se va baza pe platforma folosită de Renault Scenic E-Tech.

Viitorul SUV electric Mitsubishi va fi foarte asemănător cu Renault Scenic E-Tech

Mitsubishi

Prin alianța cu Renault și Nissan, Mitsubishi a început să vândă în Europa versiuni rebranduite ale modelelor Renault Clio și Captur, și anume noile generații Colt și ASX.

Acum, compania niponă a confirmat că va lansa două modele, care vor fi construite pe o platformă dezvoltată de Renault. La fel ca modelele amintite anterior,. și acestea vor fi destinate tot piețelor europene.

Primul dintre aceste automobile va fi un SUV cu emisii zero, în fapt versiunea niponă a noului Scenic E-Tech. Cel de-al doilea model, nespecificat, va primi un sistem de propulsie cu ardere internă. Cel de-al doilea model ar urma să fie bazat pe Renault Austral.

În ceea ce privește SUV-ul electric, japonezii au publicat o imagine-teaser cu acesta. Viitorul model, care încă nu are nume, va fi construit pe platforma CMF-EV care este folosită și de Renault Scenic E-Tech, dar și de Megane E-Tech și Nissan Ariya.

Fotografia de față ne dezvăluie o mașină cu o siluetă foarte asemănătoare cu modelul francez. Se observă semnătura luminoasă a blocurilor optice față și spate, care par identice cu cele de pe Scenic EV.

Mitsubishi nu a oferit mai multe detalii tehnice despre viitorul model. Este posibil ca acesta să primească aceleași opțiuni de motorizări ca „geamănul” francez. Vorbim aici despre o versiune cu un motor electric de 168 CP și o baterie de 60 kWh și despre una de 215 CP, cu acumulator de 87 kWh.

Viitorul SUV electric Mitsubishi își va face debutul în 2025.

Sursa: Mitsubishi via Carscoops

Related posts

Două premiere EV pentru VinFast la Salonul Auto de la Angeles

Filip Sîrbu

Renault a publicat prima imagine cu interiorul crossoverului Kardian

Mihai Morcovescu

Castrol lansează o nouă campanie pentru a crește gradul de conștientizare în rândul consumatorilorcu privire la service-urile independente partenere

Filip Sîrbu

Leave a Comment