4×4
Image default
Stiri SUV

KG Mobility este noua denumire a constructorului sud-coreean SsangYong

Producătorul sud-coreean de automobile SsangYong a confirmat prima schimbare de identitate în cei 35 de ani de existență. Astfel, compania asiatică se va numi de-acum KG Mobility. Această modificare vine la patru luni după ce fusese preluată de către consorțiul KG Group.

Odată cu această schimbare, asiaticii își vor intensifica planurile de dezvoltare și lansare a unor modele electrice. De asemenea, coreenii lucrează la vehicule autonome și la alte soluții tehnologice de mobilitate.

În același timp, KG Mobility se va concentra în paralel și pe conectivitate, pe conducerea autonomă și pe inteligența artificială. În plus, constructorul intenționează să pătrundă pe noi piețe.

Sigla KG Mobility se va regăsi pe toate modelele actuale SsangYong

KG Mobility

Marca SsangYong a traversat în ultimii trei ani o perioadă extrem de dificilă din punct de vedere financiar. Salvarea a venit în noiembrie anul trecut de la KG Group.

Este vorba despre un consorțiu local înființat în 2003. Acesta desfășoară activități în diferite industrii precum chimie, oțel și media. Acum, după preluarea SsangYong, a intrat în premieră și în industria auto.

Prin această tranzacție, producătorul de automobile coreean a ieșit din insolvență. La început de an 2023 a anunțat că își va schimba numele în KG Mobility. Compania a raportat o creștere de 35% a vânzărilor în 2022, până la 113.960 de vehicule, în timp ce veniturile au crescut cu 42%, la peste 2,63 miliarde de dolari.

KG Mobility

Acum, la aproximativ două săptămâni de la dezvăluirea noului SUV Torres EVX (foto, sus), coreenii au anunțat oficial schimbarea identității în KG Mobility, precum și noul slogan al companiei: „Mergi diferit: KG Mobility”.

Schimbarea numelui, concepută pentru a reflecta afacerea de mobilitate în rapidă evoluție, a fost aprobată în cadrul unei adunări a acționarilor care a avut loc săptămâna trecută la sediul companiei din Pyeongtaek.

Astfel, modelele actuale vor fi comercializate sub același nume, dar purtând o nouă siglă. De asemenea, primul nou model care va afișa noul logo va fi SUV-ul Torres, programat să fie lansat la sfârșitul lunii martie.

La finalul acestei luni constructorul sud-coreean va prezenta 16 concepte și modele de serie noi în cadrul Salonului de Mobilitate de la Seul.

Sursa: Just Auto

Related posts

Japonia, gata să interzică vânzările de mașini pe benzină sau motorină

Florin Amariei

Daimler va plăti 1.26 miliarde de euro în scandalul emisiilor din SUA

Florin Amariei

Volvo C40 Recharge – manifest EV

Florin Amariei

Leave a Comment