4×4
Image default
Cult 4x4 Green

Gaussin, la Dakar cu primul camion pe hidrogen in 2022

Gaussin va participa la Dakar cu primul camion pe hidrogen in 2020, după ce s-a alăturat echipei Swiss Rebellion.

Conform unui comunicat de presă remis 4×4.ro, Gaussin va intra cu un camion propulsat cu hidrogen în ediția Dakar din 2022. Aventura va incepe, însă, mai devreme împreună cu Swiss Rebellion, întrucât dezvoltatorul își doreste să se familiarizeze cu tot ceea ce presupune competiția. Totodată, vrea sa ajungă și la o coordonare cat mai bună cu partenerii săi.

Gaussin, așadar, va intra in Raliul Dakar in 2021 cu două mașini și un camion de asistenta, mișcare care va permite noii formate alianțe să se pregăteasca așa cum trebuie pentru anul 2022.

Angajamentul luat in fața organizatorilor și noilor parteneri este că Gaussin va rămâne în Dakar pentru cel puțin doi ani începând cu 2022. O eventuală retragere în caz de rezultate nefavorabile va avea loc de-abia dupa ediția din 2024, anunta acestia.

Gaussin va incepe în 2022 să demonstreze întregii lumi că propulsia pe baza de hidrogen este viabilă pentru provocările pe care transportatorii le au de înfruntat în fiecare zi. În acest sens, noul grup format prin contopirea celor două echipe va avea șoferi experimentați și gata să atace complicatul traseu cu tot ceea ce vor avea la dispoziție.

„Nu doar că vom colabora cu cei mai buni piloți posibili, dar ne vom și pune tot efortul pentru a garanta succesul camionului pe hidrogen. Vom arăta lumii întregi cât de sigură și fiabilă este tehnologiia Guassin. La urma urmei, suntem pionieri în domeniu și vrem să arătăm că avem soluția care poate fi implementată la scară largă fără griji”, mai spus reprezentanții companiei în comunicatul de presă.

Gaussin vrea mai mulți parteneri

Cu toate că au încredere în produsul dezvoltat de ei, firma anunță că va încheia parteneriate cu alți actori din acest domeniu. Introducerea unui camion pe hidrogen în Dakar nu este o misiune facilă, având în vedere ca acest sistem de propulsie nu este recunoscut pentru capacitatea sa de a rezista la abuz continuu.

”Pregătirea pentru intrarea cu succes în Dakar 2022 va avea loc alături de jucători de renume în domeniu”, mai anunță compania.

CEO-ul Gaussin a spus că de-abia așteaptă să arate ce-au reușit să dezvolte până acum la acest capitol și că este încântat de posibilitatea de a-și testa creația în cadrul celei mai grele competiții auto din lume.

„Nu ne vom opri aici. Acest lucru e clar. Vom sta să analizăm fiecare părticică din traseu în 2021, după care vom intra cu forțe proaspete și determinare în raliul din 2020”, a explicat Christophe Gaussin, CEO al companiei care-i poartă numele.

Prestigiul Dakar și transformarea

Deja știm că Dakar a început tranziția către e-Dakar, așadar anuntul făcut de Gaussin se încadrează în acești parametri.

Firma a câștigat în 2019 premiul de Lider pentru ”Energie mai bună și sustenabilitate de Mediu” în cadrul WAVTC, iar acum urmărește să își ducă renumele mai departe.

Gaussin se concentrează pe gândirea, proiectarea și realizarea de produse inovative pentru segmentele transport și logistică.

Detalii suplimentare despre camionul pe hidrogen cu care va participa la Dakar 2022 nu au fost oferite. Ne rămâne să aflăm la o dată ulterioară.

Related posts

Lynk&Co inovează pentru europeni. Va organiza teste auto virtuale cu noul 01

Florin Amariei

LG Chem dubleaza productia de baterii din China pentru Tesla

Florin Amariei

Biocombustibilul dezvoltat de Prodrive, speranță pentru motorul termic

Florin Amariei

Leave a Comment