Dacia este reinventată prin filosofia Renaulution, adică planul care insuflă mărcii românești o nouă viziune și un nou plan pe termen lung. Va avea loc chiar și o colaborare mult mai strânsă cu Lada!
În prezentarea susținută astăzi, Renault a arătat că își dorește ca brandurile companiei să se diferențieze mai clar, astfel încât fiecare să se adreseze segmentului de piață pe care îl țintește de la bun început. Astfel, Dacia va rămâne marca de buget care este pentru toată lumea, Renault va deveni un mainstream modern cu prețuri variate și Alpine va primi statutul de marcă „avant-garde” care să rămână pe placul celor care se mândresc că adoptă cel mai repede noutățile și nu se feresc să plătească mai mult pentru a primi tot ce e nou.
În susținerea noii filosofii, Renault a arătat ca se va axa pe 4 branduri: Renault, Dacia, Alpine si noul Mobilize (servicii complete de mobilitate, energie, software și date).
Viitorul, însă, sună bine pentru marca românească. Dacia primește un logo complet nou, unul care s-a lăsat așteptat de multă vreme.

Conform informațiilor furnizate de constructorul auto francez, Dacia primește trei modele noi în 2022, 2024 și 2025. Dacă în 2022 știm că va urma Duster, atunci în 2024 și 2025 e clar că urmează surprize pentru clienții mărcii.
Bigster a fost introdus joi sub forma de concept și arată că în cadrul Dacia va exista un frate mai mare pentru Duster. Conform informațiilor furnizate de constructor, Bigster va avea 4,6 metri și va rămâne complet fidel filosofiei Dacia. „Va avea fix cât este esențial”, explică firma constructoare. Ar urma să apară în versiunea de serie în 2023.
În tot acest timp, Dacia și Lada vor deveni mai apropiate sub umbrela Renault. Anunțul a fost făcut de…
Vezi stirea completa pe AutoPro!
3 comments
[…] Dacia, pe o nouă cale! Bigster, noul SUV […]
[…] că lansarea actualului model Arkana evoluează modelul la platforma CMF-B, o platformă modernă, comună în alianța francezilor cu Nissan și Mitsubishi. Modelul este […]
[…] care a renunțat la Range Rover pentru acest automobil. Acum că vine un nou model al mărcii – Bigster – am studiat valoarea de revânzare a Duster și am constatat că deprecierea nu reprezintă o […]