Crossover-ul plug-in hybrid Toyota C-HR a primit o serie de actualizări, iar cea mai importantă dintre acestea este o tehnologie nouă care optimizează condusul și gestionează mai eficient consumul bateriei.
Constructorul de automobile din Japonia anunță că timpul de încărcare este acum mai mic, chiar și în condiții de temperaturi scăzute.
Toyota CH-R PHEV oferă acum o eficiență sporită a consumului de energie
Noua generație Toyota C-HR a primit o actualizare majoră. Niponii au introdus o serie de noutăți pe versiunea hibridă cu încărcare la priză Hybrid 220. Aceste îmbunătățiri sunt doar de natură tehnică, nu și pe parte estetică.
Cea mai importantă modificare o reprezintă noul sistem Predictive Efficient Drive. Acesta utilizează date și informații în timp real, bazate pe călătoriile anterioare. Scopul este acela de a optimiza automat funcționalitatea sistemului PHEV pentru o eficiență sporită.
Sistemul analizează condițiile de drum și de trafic prin intermediul navigației mașinii. De asemenea, combină acest lucru cu învățarea continuă a rutelor obișnuite și a stilului de condus al utilizatorului.
În plus, tehnologia comută automat între modurile hibrid și electric. Asta, pentru a îmbunătăți autonomia electrică în zonele dedicată automobilelor electrice sau cu emisii scăzute. Dacă destinația se află într-o astfel de zonă, sistemul reține suficientă energie pentru a finaliza călătoria în modul electric.
Autonomie mai mare în traficul urban
O altă funcție este Predictive Deceleration Support, care reduce pierderile de energie regenerată. Aceasta contribuie, astfel, la îmbunătățirea economiei de combustibil. Folosind informațiile din călătoriile anterioare, datele sistemului de navigație identifică locațiile obișnuite pentru decelerare. În plus, reglează automat forța de frânare a motorului pentru a îmbunătăți recuperarea energiei.
Pe autostrăzi sau pe porțiuni de drum cu urcări, care necesită putere suplimentară, sistemul PHEV selectează modul hibrid pentru a încărca bateria în anticiparea unor sarcini mai mari. Astfel, oferă mai multă eficiență în materie de consum de combustibil. Sistemul devine mai eficient pe măsură ce sunt parcurși mai mulți kilometri, permițând o utilizare din ce în ce mai eficientă a energiei.
O altă noutate pentru SUV-ul plug-in-hybrid nipon îl reprezintă sistemul de pre-condiționare a bateriei, care reduce timpul de încărcare chiar și în condiții de temperaturi scăzute. Motorul nu a fost schimbat, astfel că regăsim același benzinar de 2,0 litri și 152 CP. Acesta funcționează în combinație cu un motor electric de 163 CP. De asemenea, bateria de 13,6 kWh este și ea neschimbată.
În schimb, noul sistem de gestionare a energiei a celor de la Toyota permite acum o autonomie crescută în oraș, de până la 106 kilometri conform regimului de testare WLTP.