Mazda și-a propus să devină o companie neutră din punct de vedere al amprentei de carbon până în 2050, așadar va lansa 10 mașini hibride și 3 electrice în următorii patru ani.
Gama Mazda se va îmbogăți cu cinci exemplare hibrid, cinci plug-in hibrid și trei EV-uri precum MX-30. Pentru toate modelele noi va fi folosită arhitectura MSSA care permite producerea mașinilor pe combustie internă și electrice pe aceeași linie de producție.
Cu toate astea, Mazda are în plan lansarea a două motoare pe combustie internă noi: fiecare cu 6 cilindri în linie, dar unul pe benzină și celălalt pe motorină.
Exemplarele PHEV vor folosi motorul în patru cilindri pe benzină și unele electrice s-ar putea chiar să primească un range extender ceea ce le-ar transforma în REEV-uri.
Mazda își propune ca până în 2030 cel puțin 25% din vânzările sale să fie compuse din EV-uri, mai exact BEV-uri.
Cu toate astea, Mazda nu renunță la motorul pe combustie internă. La fel ca Porsche în Germania, compania încearcă în Japonia obținerea unui nou tip de combustibil care folosește microalge.