4×4
Image default
Green Stiri

Serviciul Zity, extins de Renault. Cererea, în creștere!

Ieșirea din pandemie și revenirea la normalitate au adus o cerere în creștere pentru mașini folosite pe durate scurte, așadar serviciul Zity al Renault va fi extins.

Serviciul de car-sharing Zity are aproximativ 435.000 de utilizatori în capitalele Franţei şi Spaniei şi de asemenea este cea mai vizibilă parte a pariului făcut de Renault pe viitorul mobilităţii partajate. Directorul general de la Renault, Luca de Meo, mizează pe aşa-numitul brand Mobilize care ar urma să fie responsabil pentru o cincime din veniturile anuale ale companiei la finele acestui deceniu.

Renault analizează de asemenea oferirea de servicii Mobilize în Maroc, Rusia şi Turcia, precum şi China, a spus Clotilde Delbos, care a refuzat însă să precizeze care este noul oraş european unde va fi introdus serviciul de car-sharing. Pe lângă serviciile de car-sharing, brandul Mobilize regrupează operaţiunile de încărcare şi stocare de energie pe baterii precum şi reciclarea de autoturisme.

Această căutare de noi domenii de afaceri vine într-un context în care Renault are probleme cu dependenţa sa de piaţa europeană şi competiţia acerbă pe segmentul vehiculelor de masă. La aproape un an după ce a fost numit CEO la Renault, Luca de Meo, este presat să îmbunătăţească marjele de profit, să reducă costurile şi personalul.

În 2020, Grupul Renault, proprietarul Dacia, a raportat pierderi record de opt milliarde de euro în condiţiile în care veniturile grupului au scăzut cu 21,7%.

Related posts

Jeep a prezentat 7 concepte off-road în cadrul evenimentului anual „Easter Safari”

Mihai Morcovescu

Nissan Hyper Punk, un concept creat special pentru creatorii de conținut și artiști

Mihai Morcovescu

Gaussin, la Dakar cu primul camion pe hidrogen in 2022

Florin Amariei

Leave a Comment