Ieșirea din pandemie și revenirea la normalitate au adus o cerere în creștere pentru mașini folosite pe durate scurte, așadar serviciul Zity al Renault va fi extins.
Serviciul de car-sharing Zity are aproximativ 435.000 de utilizatori în capitalele Franţei şi Spaniei şi de asemenea este cea mai vizibilă parte a pariului făcut de Renault pe viitorul mobilităţii partajate. Directorul general de la Renault, Luca de Meo, mizează pe aşa-numitul brand Mobilize care ar urma să fie responsabil pentru o cincime din veniturile anuale ale companiei la finele acestui deceniu.
Renault analizează de asemenea oferirea de servicii Mobilize în Maroc, Rusia şi Turcia, precum şi China, a spus Clotilde Delbos, care a refuzat însă să precizeze care este noul oraş european unde va fi introdus serviciul de car-sharing. Pe lângă serviciile de car-sharing, brandul Mobilize regrupează operaţiunile de încărcare şi stocare de energie pe baterii precum şi reciclarea de autoturisme.
Această căutare de noi domenii de afaceri vine într-un context în care Renault are probleme cu dependenţa sa de piaţa europeană şi competiţia acerbă pe segmentul vehiculelor de masă. La aproape un an după ce a fost numit CEO la Renault, Luca de Meo, este presat să îmbunătăţească marjele de profit, să reducă costurile şi personalul.
În 2020, Grupul Renault, proprietarul Dacia, a raportat pierderi record de opt milliarde de euro în condiţiile în care veniturile grupului au scăzut cu 21,7%.