În timpul calificărilor pentru Extreme E Desert X Prix pilotul Abt Cupra s-a rostogolit de cinci ori. Iată ce rol a jucat Niobium în evitarea accidentărilor grave.
Mașinile participante la Extreme E sunt dezvoltate de CBMM în parteneriat cu SPARK. Agregatele propulsate exclusiv electric beneficiază de cele mai noi tehnologii, drept urmare un accident ca cel menționat mai sus nu reprezintă o îngrijorare pentru piloți. Aceștia rămân în siguranță chiar și în cele mai terifiante momente.
Conform oficialilor CBMM, Niobium este un material extrem de rezistent. Acest metal poate fi, însă, prelucrat pentru a putea căpăta fix forma dorită. Așadar, SUV-urile electrice cunoscut drept ODYSSEY 21 au un șasiu și un roll cage care conțin acest element. În competiția Extreme E acesta este transformat într-o formă asemănătoare oțelului și oferă întregului aliaj o rezistență structurală crescută.
Niobium poate chiar să înlocuiască aurul
Acest metal poate fi găsit în mai multe forme în diferite industrii, precum cea a construcțiilor. Este, totodată, folosit și pentru sectorul de energie. Mai mult, acesta se regăsește și în industria aerospațială, cea medicală sau optică. Metalul are, așadar, o utilizare largă.
Rămâne, totuși, una dintre cele mai importante descoperiri pentru industria automotive. Acesta poate contribui la protejarea șoferilor în caz de accidente grave, așa cum putem observa și mai jos. După o rostogolire fabuloasă, pilotul Claudia Hurtgen a coborât din SUV-ul Extreme E fără nicio rană vizibilă.
Extreme E continuă cu următoarea etapă a campionatului. Aceasta va avea loc în Groenlanda.