4×4
Image default
Crossover Green Stiri

Mazda, parteneriat cu Engie. Proprietarii de MX-30 vor avea încărcare gratuită în rețea

Mazda România a încheiat un parteneriat cu Engie. Cei care cumpără un MX-30 din rețeaua de dealeri autorizați Mazda vor beneficia de încărcare gratuită pentru primii 3.000 de km în punctele de încărcare disponibile în țară.

Mazda România și ENGIE România au încheiat un parteneriat, la nivel național, pentru promovarea mobilității electrice. Prin intermediul parteneriatului, ENGIE vine în întâmpinarea clienților Mazda care achiziționează, în următoarele 12 luni, un autoturism Mazda MX-30 din reƫeaua parteneră de dealeri autorizaţi şi le facilitează instalarea, la domiciliu sau în orice altă locație, a unei staţii electrice de încărcare Elvi, produsă de EVBox, lider la nivel mondial în producția de stații de încărcare pentru mașini electrice.

În plus de staţia de încărcare Elvi EVBox primită cadou, clienții Mazda MX-30 pot obține și un abonament de servicii e-mobility, prin încheierea unui contract de furnizarede energie electrică din surse regenerabile cu ENGIE. În acest fel, clienţii pot beneficia de asistenţă tehnică din partea echipei ENGIE, acces la rețeaua e-charge cu peste 160 de puncte de încărcare la nivel național, încărcare gratuită pentru primii 3.000 de km și monitorizare online pentru încărcările realizate.

Mazda MX-30 este primul model electric al constructorului japonez.

În primele trei luni ale anului 2021, România a înregistrat o creștere de 65% a achizițiilor de autoturisme electrice și full hybrid față de perioada similară a anului trecut, conform unui raport al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA). Conform aceluiași studiu, autoturismele „electrificate”, respectiv cele electrice (100% și hibride plug-in), precum și cele full hybrid (care dispun și de propulsie electrică fără încărcare din sursă externă), dețin, după primele 3 luni din 2021, o cotă de piață de 12,2%, care este de 2,2 ori mai mare decât cea pe care o aveau în perioada similară a anului trecut (5,5%).

Schimbări pe bandă rulantă la Mazda

Înainte de anunțarea acestui parteneriat pentru mobilitatea electrică la nivel național, Mazda și-a schimbat și CEO-ul pentru Europa. Astfel, Akira Marumoto a spus că „„Mazda Europe reprezintă o parte incredibil de importantă a operațiunii noastre globale, unde lansăm noi produse, cum ar fi primul nostru EV Mazda MX-30 și unde creăm noi tehnologii într-un mediu foarte competitiv. Pe măsură ce ieșim cu succes din pandemia care a acaparat întreaga Europă, am decis că este momentul potrivit să punem în aplicare schimbările management pe care le aveam prevăzute ca parte a planului nostru pe termen mediu.”

Astfel, din 24 iunie 2021, Mazda Motor Europe va fi condusă de Martijn ten Brink. Acesta îl înlocuiește pe Yasuhiro Aoyama care se va întoarce la sediul companiei din Hiroshima, Japonia și va prelua funcția de Director, Senior Managing Executive Officer Oversight of Global Marketing, Sales and Customer Service.

„Sunt incredibil de mândru că mi s-a oferit ocazia să conduc această companie în Europa. Dar ceea, ce mă entuziasmează cu adevărat este direcția în care vom duce această companie în deceniul următor. În ultimii câțiva ani am lansat produse care concurează cu succes, umăr la umăr, cu cele mai recunoscute mărci premium, creând noi clienți Mazda din oameni care nu au luat niciodată în considerare marca noastră. Cu produsele, serviciile și experiențele noi pe care știu că o le lansăm în următorii câțiva ani, îmi voi dedica toate eforturile pentru a ne accelera călătoria.”, a spus Martijn ten Brink despre numirea sa.

Related posts

ACAROM: creștere de peste 16% pentru piața auto din România. Dacia, lider detașat și în aprilie

Mihai Morcovescu

BMW pregătește primul SUV electric bazat pe noua arhitectură Neue Klasse

Mihai Morcovescu

Honda a lansat noul HR-V. Are trei motoare și este hibrid

Florin Amariei

Leave a Comment