Hyundai a dezvăluit oficial noua generație a SUV-ului său de lux Palisade, un model care va fi comercializat exclusiv în Coreea de Sud.
Noua iterație este primul Palisade care ar putea beneficia de un sistem de propulsie hibridă.
Noul Hyundai Palisade oferă trei rânduri de scaune cu nouă locuri
Dezvoltat inițial în 2018 pentru piețele asiatice, Palisade primește acum o nouă generație, a doua din istoria modelului. Comparativ cu versiunea anterioară, noul Palisade adoptă un design pătrățos, similar cu direcția estetică introdusă de noul Santa Fe.
Partea frontală impresionează printr-o grilă iluminată și faruri LED, care includ patru blocuri optice distincte de fiecare parte. Bara de protecție este accentuată de o secțiune inferioară finisată în argintiu. Profilul lateral este caracterizat de linii ascuțite, mai ales în zona montanților A. De asemenea, aripile evazate sunt vopsite în culoarea caroseriei spre deosebire de tendințelor din segmentul SUV-urilor.
La spate regăsim un look relativ simplu. Aici se remarcă stopurile LED cu design împărțit pe șase segmente optice, care formează un C atunci când sunt privite din lateral. Elementele de stil sunt completate de o spoiler cu o zonă argintie și de un eleron pe plafon. Barele din aluminiu montate pe acoperiș și cele două trape accentuează aspectul practic și modern.
Noul Palisade nu va ajunge în Europa
Interiorul noului Hyundai Palisade pune un accent pronunțat pe digitalizare. Un ansamblu mare integrează atât instrumentarul digital, cât și ecranul multimedia, fiecare având 12,3 inch. Consola centrală adăpostește porturi USB-C, suporturi pentru pahare și o zonă de încărcare wireless.
Totodată, consola poate fi ridicată, creând un spațiu suplimentar între scaunele din față, ceea ce face ca Palisade să ofere o capacitate totală de nouă locuri pe trei rânduri de scaune. În plus, Palisade este primul model al mărcii care renunță la logo-ul „H” de pe volan. În schimb, cele patru puncte indică litera „H” în codul Morse.
Specificațiile tehnice nu au fost încă dezvăluite. Totuși, se anticipează că SUV-ul coreean va integra o motorizare hibridă, adăugând o opțiune ecologică și eficientă în gamă. Lansarea comercială este programată pentru anul viitor, pe piața din Coreea de Sud. Deocamdată, nu există informații concrete despre o eventuală comercializare în Europa.