Isuzu face un pas important spre electrificare prin lansarea în Europa a primei versiuni complet electrice a popularului său pick-up D-Max.
Noul D-Max EV promite o autonomie de peste 260 de kilometri conform standardului WLTP și își va face debutul comercial în martie 2026.
Noul Isuzu D-Max EV vine în două versiuni de caroserie

Camioneta niponă, singurul model Isuzu comercializat în Europa, păstrează capabilitățile utilitare ale gamei, fiind conceput pentru sarcini grele și terenuri dificile. Modelul vine, însă, cu o serie de îmbunătățiri tehnice comparativ cu variantele clasice.
Din punct de vedere vizual, noul D-Max EV este aproape identic cu varianta termică. Singura diferență notabilă o reprezintă grila închisă, specifică modelelor electrice. Modificările exterioare sunt subtile și se limitează în principal la siglele specifice EV-urilor și absența țevilor de eșapament. Portul de încărcare a fost ascuns în același loc unde se află în mod normal capacul rezervorului de combustibil, menținând o configurație familiară pentru utilizatori.
Pentru început, Isuzu D-Max EV este oferit într-o singură nuanță, Norwegian Blue. Aceasta vine în combinație cu accente contrastante negre și cu un set de jante din aliaj de 18 inch. Pick-up-ul electric va fi oferit în două versiuni de caroserie: Extended Cab și Double Cab.








Două motoare electrice cu 188 CP
Noul Isuzu D-Max EV este dotat cu un nou mod de condus, Rough Terrain Mode. În plus, are o gardă la sol de 210 mm, care îl ajută să traverseze vaduri de ape adânci de 600 mm. De asemenea, camioneta asiatică are un unghi de atac de 30,5° și un unghi de degajare de 24,2°.
D-Max renunță la propulsorul diesel în favoarea a două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Sistemul de propulsie dezvoltă 188 CP și un cuplu maxim de 325 Nm. Asta înseamnă că oferă cu 27 CP mai mult decât versiunea diesel.
Cu aceste resurse, noul D-Max EV poate să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 10,1 secunde și să atingă o viteză maximă de 130 km/h. Cele două motoare primesc energie de la o baterie de 66,9 kWh. Aceasta poate fi încărcată rapid până la o putere de 50 kW. Repriza de încărcare de la 20% la 80% durează aproximativ 60 de minute.
Versiunea electrică a pick-up-ului japonez vine cu o suspensie spate reproiectată, în configurație De Dion. Astfel, inginerii de la Isuzu au eliminat clasicele arcuri cu foi care se regăsesc pe varianta diesel. Această schimbare contribuie la un comportament rutier mai rafinat, fără a compromite capacitățile utilitare.
Greutatea totală a modelului este de 2.350 kg. Chiar și așa, D-Max EV poate să transporte o sarcină utilă de până la o tonă și poate tracta remorci de până la 3,5 tone. Aceste valori sunt comparabile cu cele ale modelelor clasice.