4×4
Image default
Green Stiri

Tesla, obligată de nemți la rechemarea a peste 12.000 de Model X

Constructorul auto american Tesla a fost obligat de Autoritatea Rutieră Germană la rechemarea a peste 12.000 de Model X.

Conform informațiilor publicate de instituția din Germania, Model X-urile produse în perioada 2015-2016 sunt în pericol să piardă cu ușurință elementele exterioare instalate pe post de accesorii.

Nu e pentru prima data cand Tesla se confrunta cu astfel de probleme. La inceput de februarie producătorul a rechemat până la 36.126 de vehicule importate Model S și Model X de China din cauza defecțiunilor ecranului tactil – cea mai recentă după câteva runde de rechemări în 2020 – despre care analiștii au spus că ar avea un impact ușor asupra brandului său pe cea mai mare piață auto din lume.

Potrivit administrației de stat chineze pentru reglementarea pieței, mașinile care vor fi retrase au fost fabricate între 2013 și 2018 de Tesla în California și exportate în China.

Tesla si rechemările – o poveste care continuă

Vehiculele electrice Tesla au o unitate de control media care conține dispozitive de memorie și alte componente. Dispozitivele de memorie din unele unități au cicluri de ștergere a programului limitate la 3.000 și, prin urmare, este posibil să nu funcționeze bine după atingerea limitei, ceea ce ar putea duce la riscuri potențiale.

Tesla a făcut o serie de rechemări în China în ultimii ani. În octombrie 2020, Tesla a anunțat că recheamă 48.422 de vehicule fabricate în SUA din cauza suspensiilor față și spate potențial defecte și nesigure.

Wu Shuocheng, un analist auto independent, a declarat pentru Global Times că rechemările repetate pot avea un impact asupra brandului Tesla, dar ar putea să nu aibă niciun impact asupra vânzărilor sale din China, deoarece se bucură în continuare de poziția de lider pe piața vehiculelor electrice.

La final de 2020, Tesla a rechemat alte 48.442 de autovehicule tot din China. Atunci era vorba despre probleme pentru suspensiile fata si pe spate care se dovedeau a fi nesigure. În 2016, directorul general al Tesla, Elon Musk, a respins plângerile similare primite pentru suspensii posibil nesigure sau defecte ale automobilelor Model S în Statele Unite. La momentul respectiv, Musk a afirmat pe Twitter şi într-o postare pe blog că autoritatea pentru siguranţa auto din SUA ”nu a găsit motive de îngrijorare privind siguranţa suspensiilor Model S şi că nu a solicitat alte date din partea noastră”. Acesta a mai susţinut că plângerile legate de problemele suspensiilor au fost inventate.

Tesla şi autoritatea de reglementare a siguranţei auto din SUA nu au răspuns imediat solicitărilor de informaţii.

In anii precedenti Tesla a mai fost fortata sa faca rechemari din cauza defectiunilor la usile Falcon.

Related posts

BMW pregătește primul SUV electric bazat pe noua arhitectură Neue Klasse

Mihai Morcovescu

BMW a publicat un teaser cu cea de-a doua generație X2: profil de coupe și grilă iluminată

Mihai Morcovescu

Fiat Panda va reveni în 2024 ca un model de segment B care va rivaliza cu Dacia Sandero

Mihai Morcovescu

Leave a Comment