Japonezii de la Mazda anunță câteva modificări estetice discrete pentru SUV-ul de clasă mare CX-60, mai ales la interior, dar și o suspensie recalibrată.
Noutățile îmbunătățesc ținuta de drum a modelului, dar și experiența de utilizare a tehnologiilor integrate.
Mazda CX-60 actualizată oferă trei versiuni de motorizare, inclusiv un PHEV de 327 CP
Versiunea revizuită a SUV-ului Mazda CX-60 vine cu câteva îmbunătățiri care aduc un plus de confort și performanță. Modelul actualizat va fi disponibil în două niveluri de echipare noi: Homura Plus și Takumi Plus.
La exterior, CX-60 primește o nouă nuanță metalizată, denumită Zircon Sand, pe care o regăsim și pe CX-30, MX-30 și pe noua Mazda3. La interior, SUV-ul nipon dispune de noi scaune, care sunt îmbrăcate în piele Nappa neagră. Planșa de bord are un design revizuit și integrează acum finisaje metalice și accente în negru mat. În plus, plafonul are un capitonaj în aceeași nuanță.
Din punct de vedere tehnic, cea mai notabilă noutate o reprezintă suspensia spate. Aceasta a fost recalibrată pentru a oferi o experiență de condus mai confortabilă și o stabilitate sporită. În plus, noua CX-60 beneficiază de arcuri mai moi și amortizoare mai tari.
Gama de motorizări a fost adaptată la noile standarde de emisii din Europa, dar și la regulamentele GSR 2. Aceasta va include un diesel cu tehnologie mild-hybrid de 3,3 litri, cu 6 cilindri, care va fi oferit în două variante de putere: 200 și 254 CP. Ambele sunt cuplate la o transmisie automată cu 8 trepte. Varianta mai puternică are tracțiune integrală.
Alternativ, este oferit un sistem de propulsie plug-in hybrid (PHEV), care are la bază un motor pe benzină de 2,5 litri. Acesta este ajutat de o unitate electrică, iar puterea totală combinată este de 327 CP. Ansamblul mai cuprinde și o baterie de 17,8 kWh, care promite o autonomie pur electrică de până la 60 de kilometri.
Versiunea actualizată CX-60 va fi lansată în Europa în 2025, iar prețurile vor fi comunicate ulterior.