Kia încearcă prin Creativity Drive să obțină o explorare avansată a creativității individuale, inclusiv cea a copiilor care, în anumite circumstanțe, se poate dovedi a fi mult mai utilă decât cea a adulților.
Inspirația pentru campania Kia Creativity Drive vine în urma mai multor studii recente care au arătat cum scade creativitatea individuală începând din copilărie. Un raport al doctorilor George Land și Beth Jarman din partea NASA a arătat recent că majoritatea adulților sunt cu 96% mai puțin creativi decât un copil de cinci ani. Se pare că felul în care suntem învățați ne reprimă creativitatea pe măsură ce îmbătrânim.
Ca răspuns la aceasta, Kia a găzduit recent un eveniment virtual de două zile, numit ‘Kia Hackathon’, cu scopul de a rezolva o provocare importantă pentru întreaga societate; Cum putem provoca schimbarea, astfel încât creativitatea să fie recunoscută ca fiind la fel de importantă ca și alfabetizarea în educația tinerilor? Facilitat de specialiștii suedezi în învățare transformative de la Hyper Island, evenimentul a reunit persoane creative de la Kia, experți în educație și creatori pentru a aborda această provocare.
Participanții la Kia Hackathon au fost împărțiți în trei echipe. Fiecare echipă a inclus unul dintre cei trei creatori-inovatori care își depășesc limitele și valorifică creativitatea în viața lor de zi cu zi: Dr. Merritt Moore, balerină profesionistă americană și fizician cuantic; Lucy McCrae, artist de science fiction, realizator de film, inventator și antrenor de fitness; și dr. Nelly Ben Hayoun, un ”experience designer” premiat, cineast, artist, orator și cercetător. Pe o perioadă de 2 zile, echipele au discutat, dezbătut și dezvoltat ideile lor înainte de a-și prezenta soluțiile unui juriu condus de Gregory Guillaume, vicepreședinte al Kia Design Center Europe.
Din cele trei soluții vizionare pe care echipele le-au prezentat în timpul Kia Hackathon, cea mai puternică a fost pe cât de intuitivă, pe atât de strălucitoare. Se bazează pe premisa simplă că sistemele noastre educaționale se concentrează în primul rând pe învățarea copiilor pentru a cunoaște răspunsurile corecte la întrebări fixe. În schimb, echipa a sugerat că încurajarea copiilor să pună întrebări în mod liber este un mod mult mai eficient de a promova creativitatea și rezolvarea problemelor. Această premisă a condus echipa la o idee care folosește bilețele pentru a încuraja copiii să pună mai multe întrebări. Kia va lucra acum alături de parteneri creativi și alți experți pentru a dezvolta și implementa această idee în cadrul unor teste în Europa, pentru a se asigura că este un instrument inspirațional și eficient pentru a face generațiile viitoare mai creative.
Jason Jeong, președinte al Kia Europe, a comentat: „Kia crede în puterea inovației, inspirației și creativității și văd acest lucru zilnic la Kia, pe măsură ce continuăm să creăm soluții de mobilitate mai progresive și durabile. Prin intermediul campaniei Kia Creativity Drive, dorim să sprijinim tinerii din întreaga lume să fie la fel de creativi pe cât le va permite gândirea. Pentru ca societatea să progreseze în continuare, credem că creativitatea nu trebuie doar să supraviețuiască, ci și să înflorească în mintea generațiilor viitoare”.
Campania Kia Creativity Drive vine la scurt timp după relansarea mărcii Kia de la începutul acestui an, care a adoptat un nou logo, un nou slogan al mărcii și o nouă filosofie de design – Opposites United. Transformarea îndrăzneață și obiectivul mărcii Kia sunt menite să stabilească o poziție de lider în viitoarea industrie a mobilității, reînnoind aproape toate aspectele activității sale, de la branding și design până la funcționalitate, tehnologie, user experience și performanță durabilă.
La mulți ani tuturor copiilor, inclusiv celor care trăiesc în noi!
1 comment
[…] Vezi știrea completă pe 4×4.ro! […]