Hilux a fost actualizat și combină un design uimitor cu performanțe on-road și off-road invincibile, declară Toyota.
De la lansarea sa inițială din 1968, Toyota Hilux și-a dovedit „invincibilitatea” de nenumărate ori: după ce a cucerit Polul Nord, vulcanii islandezi și continentul Antarctica, a obținut premii în Raliul Dakar în 2019.
Noul Hilux Double Cab „Invincible” este cu 5 mm mai scurt și cu 45 mm mai lat decât predecesorul său. Acesta are un aspect frontal îmbunătățit, cu o grilă tridimensională și o bara de protecție nouă, care îi consolidează designul dur și robust, connferindu-i un aspect mult mai masculin. Modificările caroseriei aduc în plus blocuri optice cu LED-uri, față și spate, nou proiectate, jante negre din aliaj de 18 inch și o nouă culoare: bronz metalic.
Interiorul este îmbunătățit cu detalii decorative, însă principala noutate este noul ecran tactil al sistemului multimedia. Acesta are un sistem de operare compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Printre echipamentele disponibile se numără deschiderea și pornirea mașinii fără cheie, controlul automat al climatizării, senzorii de parcare față și spate sau un sistem audio JBL cu nouă difuzoare.
Calitățile off-road ale lui Hilux au fost îmbunătățite prin adăugarea unei noi funcții electronice, care poate fi activată în modul 2WD. Aceasta asigură o tracțiune îmbunătățită pe suprafețe cu aderență redusă; scăderea turației motorului la ralanti de la 850 la 680 rpm și un răspuns al pedalei de accelerație setat pentru un control mai fin al șoferului și un sistem VSC actualizat.
În gama de motoare disponibile pe Toyota Hilux și-a făcut apariția un nou propulsor diesel, mai puternic, de 2,8 litri, care vine în completarea versiunii deja disponibilă de 2,4 litri. Noul motor este disponibil cu transmisii manuale sau automate cu 6 trepte, asociate cu tracțiunea integrală și cu opțiunea Stop & Start.
Versiunea cu transmisie automată oferă o accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 10,7 secunde (cu 2,1 secunde mai rapid decât unitatea existentă de 2,4 litri), în timp consumul mediu de combustibil declarat de constructor este de 9,5 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt de 250 g/km.
Confortul și manevrabilitatea noului Hilux au fost îmbunătățite prin modificarea suspensiei și ale sistemului de servodirecție. Suspensia beneficiază de o nouă setare a amortizoarelor față/spate, oferind atât un confort mai bun la rularea pe șosea, cât și un răspuns mai bun al direcției.
Noul Toyota Hilux Invicible este deja disponibil în shorwoom-urile europene din toamna acestui an. După cum se vede, Toyota a operat modificări majore de design asupra pick-up-ului său pentru a-l aduce în rând cu reprezentanții concurenței. Ne referim aici în special la Ford Ranger și Mitshubishi L200.