Cel mai longeviv concurs auto din România a revenit la desfășurarea în luna iunie, pentru a bifa Cea de-a XXI-a ediție. 15 noi exemplare ale celui mai în vogă segment auto au fost testate și jurizate în cele două zile de concurs.
Categoria „Cel mai 4×4 SUV” a fost câștigată de Kia Sorento Hybrid, care s-a impus în fața lui Suzuki Across plug in hybrid, Jaguar F-Pace, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, Ford Kuga AWD și Seat Ateca. Cea mai facilă victorie a obținut-o Jaguar F-Pace, care este „Cel mai 4×4 SUV Premium”. Modelul electric de lux a convins juriul printr-o evoluție rutieră entuziasmantă și un nivel calitativ high end.
Prima treaptă a podiumului de la categoria „Cel mai 4×4 SUV verde” a fost adjudecată de Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Experiența constructorului nipon în tehnologiile de propulsie hibridă și-au pus amprenta asupra noului SUV Mitsubishi, un model performant atât pe șosea, cât și în off-road.
Renault Arkana a strâns cele mai multe voturi și și-a adjudecat titlul de „Cel mai 4×2 SUV”. Victoria noului SUV coupe oferit de Renault a fost adjudecată la doar un punct distanță de noul Opel Mokka. Celelalte două modele concurente la categoria 4×2 au fost Hyundai Bayon și Dacia Duster GPL.
Noul Land Rover Discovery s-a impus în fața unor modele extrem de performante, precum Jeep Wrangler, Ford Ranger Raptor și Isuzu D-Max, câștigând titlul „Cel mai 4×4 off-road”.Ranger Raptor a fost favoritul majorității membrilor juriului, care l-au votat pe primul loc în categoria Cel mai 4×4 Pick-up.
Mai multe detalii, pe larg, în ediția de vară a revistei 4×4 Crossover Lifestyle Magazine!
4 comments
[…] 2WD sunt dotate cu anvelope optimizate ce reduc cu 10% rezistența la rulare, iar versiunile 4×4 sunt dotate cu anvelope 3PMSF (All […]
[…] 2WD sunt dotate cu anvelope optimizate ce reduc cu 10% rezistența la rulare, iar versiunile 4×4 sunt dotate cu anvelope 3PMSF (All […]
[…] – din nou- pentru a oferi cea mai capabilă tracțiune indiferent de condiții meteo, on sau off-road. În ciuda dimensiunilor, noul RR are un diametru de întoarcere la 180 grade de sub 11 […]
[…] – din nou- pentru a oferi cea mai capabilă tracțiune indiferent de condiții meteo, on sau off-road. În ciuda dimensiunilor, noul RR are un diametru de întoarcere la 180 grade de sub 11 […]