Producătorul chinez Leapmotor extinde gama SUV-ului electric C10, anunțând lansarea unei noi versiuni pentru Europa.
Denumită REEV, aceasta este echipată cu un motor pe benzină care acționează ca generator și extinde autonomia totală până la aproape o mie de kilometri.
Noul Leapmotor C10 REEV folosește un motor de 215 CP și o baterie de 28,4 kWh

Versiunea 100% electrică a SUV-ului C10 a început să câștige popularitate în rândul clienților europeni. Acum, cei de la Leapmotor fac un pas înainte și propun o alternativă pentru cei cu „anxietate de autonomie”. Este vorba despre varianta REEV (Range Extended Electric Vehicle), care combină un motor pe benzină cu unul electric și o baterie.
Noul Leapmotor C10 REEV integrează un motor termic de 1,5 litri. Acesta funcționează exclusiv ca generator de energie electrică, pentru reîncărcarea bateriei. Acest lucru este posibil fără a se acționa direct roțile.
Sistemul este completat de un propulsor electric de 215 CP, alimentat de o baterie de 28,4 kWh. Spre comparație, varianta pur electrică C10 dezvoltă 231 CP și este oferită cu două variante de acumulator: 52,9 kWh și 69,9 kWh.




















Cu ajutorul motorului pe benzină, noua versiune a SUV-ului chinezesc atinge o autonomie de 950 de kilometri. Valoarea este de peste două ori mai mare față de versiunea echipată cu bateria de 69 kWh, care poate parcurge până la 420 de kilometri. În plus, tehnologia de încărcare rapidă la 65 kWh permite recuperarea a jumătate din autonomie în doar 18 minute.
Cât costă noul Leapmotor C10 REEV
C10 REEV are un consum de combustibil de doar 0,4 litri/100 km în modul combinat și emisii de CO2 de 10 g/km. Astfel, modelul reduce semnificativ emisiile și consumul comparativ cu vehiculele tradiționale pe benzină, făcându-l o alegere ecologică pentru consumatori.
Noul Leapmotor C10 REEV va fi disponibil în showroom-uri începând cu luna aprilie. Prețul de pornire va fi de 37.400 de euro, în funcție de piață.