Un sondaj comandat de Castrol relevă că șoferii sunt îngrijorați de efectele pe care pandemia le-a avut asupra mobilității motorizate, mai exact asupra propriilor mașini pentru care au acum de efectuat operațiuni cu o întârziere nedorită.
Peste jumătate dintre conducătorii auto (70%) au întârziat lucrările de service programate în timpul pandemiei, conform unei noi cercetări naționale contractate de Castrol. Sondajul a descoperit, de asemenea, că mai mult de jumătate (62%) dintre aceștia sunt îngrijorați de faptul că este posibil ca autovehiculul să fi devenit mai puțin fiabil din cauza numărului redus de kilometri parcurși și a vizitelor de service omise în timpul recentei carantine.
Motivul invocat cel mai frecvent de proprietarii de mașini care nu își duc autovehiculul la service a fost imposibilitatea de a face o programare (24% din toți respondenții), urmată de o teamă de a contacta virusul Covid-19 în timpul unei vizite (18%).
Îngrijorarea de a contacta virusul în timpul unei vizite la service a fost semnificativ mai mare în rândul proprietarilor tineri de autovehicule – invocată drept motiv pentru întârzierea unei vizite de 20% dintre toți respondenții cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, comparativ cu doar 8% dintre cei cu vârsta de cel puțin 65 de ani.
Descoperirile evidențiază nevoia ca service-urile auto să ofere…
Vezi știrea completă pe AUTOpro.ro!