Constructorul francez de automobile Peugeot a publicat informațiile și imaginile oficiale referitoare la noul pick-up Landtrek.
Acesta nu va fi, însă, disponibil pe piețele europene, ci doar în regiuni precum Africa, Orientul Mijlociu și America de Sud, fiind orientat către piețe internaționale specifice.
Peugeot Landtrek va fi disponibil în trei opțiuni de caroserie
Landtrek a fost lansat pentru prima dată în 2020. Acesta împarte platforma cu Changan Kaicene F70 și este produs de compania chineză Shenzhen Baoneng Motor. De asemenea, camioneta ce poartă sigla Peugeot este disponibilă în 40 de țări.
Pentru a răspunde unei game variate de nevoi, noul pick-up și vine în trei opțiuni de caroserie: cabină șasiu, cabină simplă și cabină dublă. Din punct de vedere estetic, modelul vine cu o grilă frontală verticală redesenată. Aceasta integrează emblema actualizată a mărcii și luminile LED de zi în formă de gheare, caracteristice celor de la Peugeot. La spate, stopurile beneficiază acum de tehnologie LED 3D, iar bara de protecție a primit un nou aspect.
Pick-up-ul francezilor continuă să ofere cea mai spațioasă platformă din segment, având o lățime de 1,22 metri între pasajele roților. Astfel, aceasta poate ține doi europaleți în configurația cu cabină dublă (1,63 m x 1,60 m x 500 mm patul de marfă) și trei europaleți în configurația cu o singură cabină (2,43 m x 1,60 m x 500 mm patul de marfă).
Cabina impresionează prin instrumentarul de bord digital de 7 inch și ecranul multimedia de 10 inch. De asemenea, scaunele față oferă fie o configurație individuală cu cotieră centrală, fie o banchetă cu trei locuri. Locul din dreapta și partea centrală sunt rabatabile astfel încât permit transportarea unor obiecte cu greutatea de până la 75 kg. Există o banchetă și în spate, care se poate plia 60/40 sau complet, oferind un spațiu de depozitare suplimentar. Articolele mai mici pot fi depozitate cu ușurință în spațiile de depozitare de 27 de litri.
Trei versiuni de motorizare
Noul Peugeot Landtrek este echipat cu un motor diesel de 2,2 litri, capabil să livreze 200 CP și 450 Nm de cuplu. Acesta poate fi cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte sau la una automată cu 8 trepte. Sarcina utilă în această configurație ajunge la 1.400 kg, iar capacitatea de remorcare este de 3.500 kg.
Vor mai fi disponibile și alte opțiuni, în funcție de piață. Prima este un diesel de 1,9 litri, care oferă 150 CP și 350 Nm și este asociat unei cutii manuale cu 6 trepte. Va exista și o variantă pe benzină de 2,4 litri, care livrează 210 CP și 320 Nm. Aceasta poate fi conectată atât la o cutie manuală, cât și la o transmisie automată, ambele cu 6 rapoarte.
Capacitatea maximă de remorcare pentru aceste motorizări este de 3.000 kg. Transmisia integrală este disponibilă pe toate versiunile.