Un studiu nou relevă că mașinile noi au devenit tot mai inteligente, însă proprietarii ignoră tot acest progres. Iată, însă, ce apreciază cu adevărat!
Conform concluziilor incluse în raportul JD Power, clienții de mașini noi aleg anumite automobile pentru caracteristicile lor suplimentare față de alte oferte disponibile. În ciuda achitării unui preț mai mare și a disponibilității unor sisteme de asistență sau de siguranță noi, acestea sfârșesc prin a nu folosite așa cum trebuie.
Șoferii chestionați spun că nu simt că acestea ar fi necesare. Acest lucru este valabil pentru majoritatea clienților în primele 3 luni de la achiziție.
Însă nu este vorba despre asistentul pentru menținerea benzii sau navigația cu realitate augmentată, ci despre noutăți precum magazinele care permit descărcarea unor opțiuni contra cost sau a unor servicii pe bază de abonament. Mai mult de jumătate dintre respondenți confirmă că nu au accesat așa ceva și nici nu plănuiesc.
Progresul tehnologic, totuși, nu este ignorat. Camera video pentru retur integrată în oglinda retrovizoare sau parcarea automată sunt cele mai dorite și mai folosite astfel de dotări.
Mai mult, la EV-uri, condusul cu o singură pedală este una dintre cele mai atractive noutăți.
În cele din urmă, șoferii ajung să plătească mult mai mult pentru mașinile lor și rareori să le utilizeze în integralitatea lor. Ar fi bine să fiți atenți la ce bifați pe viitor, când se impune cumpărarea unei noi mașini!