4×4
Image default
Green Stiri

Două companii auto, pregătite pentru electrificarea completă

O nouă analiză relevă un aspect îngrijorător pentru industria auto din Europa: față de percepția publică care tinde să accepte că toată lumea se îndreaptă către EV-uri, realitatea ne demonstrează că doar două companii sunt pregătite pentru electrificarea completă până la termenul final dat de Uniunea Europeană.

În primul rând, este important să reținem două aspecte importante valabile în prezent: Uniunea Europeană nu a interzis mașinile pe combustie internă și nici nu are un astfel de plan! Există, însă, Regulamentul 2019/631 aplicabil în toate țările membre UE și SEE care spune că producătorii de mașini vor avea reguli din ce în ce mai stricte de respectat cu privire la emisii în 2025 și 2030. Astfel, în perioada 2020-2024 mașinile noi vor produce maximum 95 g CO2/km, iar autoutilitarele 147 g CO2/km. Din 2025 aceste valori vor trebui să scadă cu 15%, iar din 2030 cu 37,5%! Complementar acestui set de reguli deja adoptat și intrat în vigoare, urmează și noul standard Euro 7.

Mai mult, Parlamentul European și-a asumat ca țintă o valoare importantă: în toate statele UE ar trebui să existe până în 2030 aproximativ 30.000.000 de EV-uri. Analiza Transport&Environment arată contrariul: modul în care firmele auto își schimbă oferta nu este unul suficient de rapid pentru a întruni ambițiile setate înspre decarbonizarea blocului comunitar.

În al doilea rând, conform documentului citat, cele două companii care sunt pregătite pentru electrificarea completă și și-au asumat pașii necesari pentru a satisface pe deplin ambițiile UE sunt…

Vezi știrea completă pe AUTOpro.ro!

Related posts

Tesla Model Y a fost și în septembrie cea mai vândută mașină electrică în Europa

Mihai Morcovescu

Fabrica Lordstown Motors, cumpărată de Foxconn

Florin Amariei

Dacia Duster 2024: noi imagini cu cea de-a treia generație a SUV-ului românesc

Mihai Morcovescu

Leave a Comment