Japonezii de la Nissan au surprins asistența de la Salonul Auto de la Shanghai dezvăluind primul lor pick-up plug-in hybrid.
Denumit Frontier Pro, acesta a fost dezvoltat în parteneriat cu producătorul chinez Dongfeng și marchează debutul constructorului asiatic pe segmentul camionetelor electrificate.
Ce aduce noul pick-up Nissan Frontier Pro

Noul pick-up este destinat în principal clienților din China și a celor de pe alte piețe din Asia. Modelul se evidențiază printr-un design robust și futurist deopotrivă. La partea frontală se remarcă farurile LED desenate în forma literei T, care sunt unite printr-o bandă luminoasă groasă. Semnătura vizuală este completată de o siglă iluminată și de o bară de protecție cu inserții din plastic negru.
Există, de asemenea, elemente de protecție off-road care se extind și pe părțile laterale, acoperind aripile și pragurile. Designerii niponi au adăugat trepte pentru accesul facil în cabină. Plafonul negru contrastant adaugă o notă de stil neconvențională pentru acest segment de piață.












În partea din spate, stopurile păstrează același design în forma literei T, în timp ce logo-ul Nissan de pe hayon este iluminat. Clienții vor avea posibilitatea de a comanda contra-cost o cuvertură de pat retractabilă electric. Aspectul exterior este întregit de un set de jante de 18 inch, care sunt „îmbrăcate” cu anvelope de 265/65.
Camioneta are dimensiuni generoase. Ea măsoară 5,52 de metri în lungime, 1,96 metri în lățime și 1,95 de metri în înălțime. În dreptul ampatamentului sunt trecuți 3,3 metri. Masa proprie a modelului variază între 2.500 și 2.540 de kilograme, în funcție de versiune. Aceste dimensiuni îl fac mai mare decât un Frontier cu platformă scurtă din generația D41, care este vândut în prezent în SUA.
Ansamblul PHEV dezvoltă 402 de cai-putere

Habitaclul adoptă aceeași temă galben-neon de la exterior și adoptă un aspect minimalist și modern. Bordul este dominat de un panou de instrumente digital de 10 inch și de un display multimedia central mai mare, de 14,6 inch. Printre dotările opționale se numără scaune față încălzite, ventilate și cu funcție de masaj.
Există, de asemenea, o funcție de încărcare a vehiculului la bord. Aceasta permite alimentarea cu energie a altor echipamente electrice de la portul V2L (Vehicle-to-Load), montat în benă, cu până la 6 kW.



Noul Nissan Frontier Pro este pus în mișcare de un sistem de propulsie plug-in hybrid. Acesta combină un motor turbo de 1,5 litri, cu patru cilindri, și unul electric, integrat în transmisie. Împreună, unitățile generează 402 CP și un cuplu de 800 Nm. Nissan nu a furnizat încă detalii legate de baterie sau de performanțele dinamice, însă știm deja că autonomia în modul electric este de 135 km, conform standardului chinez CLTC, care este mai optimist.
Din punct de vedere tehnic, camioneta este echipată cu o suspensie față independentă cu dublu braț și cu una multi-link pe puntea spate. Aceasta primește și un diferențial spate, care poate fi blocat electronic.