4×4
Image default
Green

Biocombustibilul dezvoltat de Prodrive, speranță pentru motorul termic

Lupta dintre mașini electrice și cele pe combustie internă continuă. Britanicii de la Prodrive au dezvoltat un nou biocombustibil care ar putea fi extins la nivel internațional.

Prodrive a confirmat că noul tip de carburant va fi folosit de mașinile sale în campionatul Cross Country Rally pentru care FIA deja și-a dat acordul. Mai mult, vor folosi noul lichid și pentru cursa Dakar din 2022!

Rezultatele sunt de-a dreptul impresionante. Emisiile de gaze cu efect de seră au scăzut cu peste 80% în timpul testelor față de modelul pe benzină, iar concluziile au fost măsurate, nu calculate! Față de WLTP sau NEDC, asta înseamnă că progresul este real în condiții de utilizare intensă a propulsorului. Șansele sunt imense pentru folosirea sa în mașinile normale din viața noastră de zi cu zi.

Acest biocombustibil poate fi folosit fără modificarea blocului motor în vreun fel. Acum compania plănuiește să demonstreze eficacitatea sa în competiții pentru a atrage atenția asupra potențialului păstrării motorului pe combustie internă de-a lungul anilor.

„Noua benzină” este produsă cu ajutorul resturilor din agricultură și a altor combustibili eco proveniți din capturarea carbonului (indiferent de forma sa moleculară) în exces din atmosferă.

Prodrive nu este singurul care face eforturi în această direcție. Porsche va face aproape același lucru anul viitor.

Related posts

Lexus introduce o nouă versiune de bază pentru SUV-ul electric RZ: 201 CP și 428 km autonomie

Mihai Morcovescu

Alfa Romeo prezintă noul crossover Milano, primul model electric din istoria mărcii

Mihai Morcovescu

Noul Tesla Cybertruck primește, în sfârșit, un mod Off-Road cu diferențiale blocabile

Mihai Morcovescu

Leave a Comment